Best Year in my life!

En strulig början på året ledde till något gott. Detta år är Det bästa hitils i mitt liv. Har hunnit me så mycket och gjort så mycket men framförallt så har jag fått så många nya vänner i mitt liv i år och på bara detta år har ni gott från att jag knappt kände er till bästa vänner!  Allt börja nog ordenkligt på mias 18 års fest i januari där endrades massa. Senare var det lite struligt igen JAg var i alperna jag har illafall vart där nu even fast resan inte var den roligaste i sig. Senare Var det mycket festaden och party och man tog senare studenten. Sommarn hade jag ett supper jobb på båtarna och jag hade fullt upp hela tiden. Arvika Festivalen var nog det bästa i år så kul som vi hade. Sen Jag och mia I london =). Sen Effter sommarn har det blivit mycket umgänge och party och jobb på fritis och dagis vilket jag älskat. Men Avslutingen blev ju inte heller dålig Sesångs arbetet Visade sig var obeskrivligbt kul.
så vilket år!

Va händer då nästa?

  • Sesongs arbetet fram till april
  • Sommar festivaler party och sol  och jobbet
  • Sen funderar jag på en liten tripp i asien eller australien
  • Sen vinter vem vet kasnke sesonga igen eller nått annat kul.
GOTT NYTT ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0