Fel Dagar

Här Uppe är det inte så viktigt vilken dag det är här festar man och släpper loss och dricker när det som helst passar eller inte passar. Som i torstas när jag o johana satt hema oss elin o titta på shrek even amir o emeli o sara också det skulle bli en lungt kväll. Men sanna ringde hon hota mig hon e skånsk att om jag inte kom ut ikväll skulle hon bli arg. Klart jag drog jag johana elein o amir drog 3 shots o ett vin glas på 20 min. Sen efter mkt om och men kom vi uppp till utsikten och det blev en mycket kul kväll. sen 4 timmars sömn sen arbete på 12 timmar hihi. >Fredag kvällen då var jag faktist bara me på för festen sen gick jag o la mig nu är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0