Nu är Det sisåhär på ett ungifär

En vecka har blivt som ett år vi här uppe är så nära vänner och vi gör saker hela tiden och har roligt veckans minnen känns som ett år tillsammans eftersom man gjort så mycket. ïgår var första riktiga dagen på jobbet och jag och erika skötte hela skiduthyrningen i väst själva lite folk och fint väder tog vi vara på och åt lunch i solen och solade dagen lärde mycket och man fick ta mycket eget ansvar. Kvällen så var det film kväll oss alexandra där dem festa var johana viktor becka lousia simon erik maria o fler kanske vi såg note bok. >Dagen innan bjöd på fest oss beckka - Första dagen ledig sen jag kom hitt gav mig lite sovmorgon trotts att johana kom och vekte oss för hon försovit sig första dagen på jobbet. Nu ska jag alldeles strax ut i backan med sanna och simon kanske peter. Ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0