Saker Man inte är vann vid här uppe!

Kan börja Hälsa alla En riktigt GOD JUL och hoppas ni hade en bra jul afton.

Det Blir inte rikigt lika ofte som jag trott att jag hinner skriva men nu tänkte jag berätta om lite roliga saker som hänt sen senast jag skrev. Och saker man inte är så van vid hemma.

DansBandsKampen
I lördas var vi med om något riktigt skumt lördagar är man ju van med att det oftas är ut och klubba som gäller men eftersom det bara finns en klubb här uppe som ligger på fjället och hetter utsikten och där spelar odm bara tråk musik så måste man ju variera sig. ¨Så därför var vi på den byns lokala krog lodjuret och i lördas var det final i dansbands kampen som alla är galna i framförallt eftersom vinnar bandet lars kristers kommer från grann byn. Så där satt vi och drack och skrata åt den pinsamma stämingen särskilt åt folket som var så insatta o satt å skrek som om det var vm final i fotboll o sveriga skulle spelat. Var så generad över attt vara där då såg man en annan bild av stockholm. Vi var tvungna att dränka insamheten i alkohol och sen blev  det efter fest oss mig med alsång och gitar spel me 20 pers. Sen är vi nära på att bli vräkta pågrund av det men det är en annan historia.

JULAFTON
För första gången i mitt liv fira jag jul afton utan min kära familj vist känndes det lite konsigt men det gjorde inget allt som försvan var lite julstämningen känns som det är en högtid me familjen, Men man har gjort det 18 gånger så 19 kan man ju testa nått nytt. Så vi fira julafton här ett jäng på 20 personer vi hade förberätt med att laga mat dagen innan gjort skinka janson och kötbullar sen på julafton fixa vi resten. Vi åt och hade trevligt och mycket kul julklapps utdelning ett paket var som vi lotta ut tillvarandra det var jätte kul. Jag loisa alexandra peter o tor åt even julafton tillsammans. En mycket minnes värd jul!! 

Tänkte lägga upp litte bilder också:

:  När vi laggade middag på farfars på bilden häger längst in: Anders, Jag, Tohr, Madde, Simon, Peter, Viktos, Sanna.
 Förfesten i vår stugga där det befan sig 37 personer.

 Jag Sanna och Ullis På kickoff,en (den sjukaste trion)

  Jag och sanna dansar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0