Be till Högre makter

Ibland som nu önskar jag att jag var troende. Så man kunde be för att detta skulle slå in. Man kan ju be om mycket som värlsfred, rikedom och sånt men de är att hoppas på för mycket. Annars tycker jag också man ska försöka styra sig själv mer man kan inte bara sita o be utan man måste ju göra nått också. Men Nu har jag gjort det jag kunnat jag tycker jag har god karma och andra värkar tycka för mig så snälla snälla låt detta slå in.

Allt skulle bli så mycket lättare då...

ps säger inte vad det är för det blir bara jobbigt om det inte blir av.

Kommentarer
Postat av: m

mjau, nu blir jag sjukt nyfiken.

2008-11-13 @ 18:43:34
Postat av: Rickard

Att du.... lyckas ta körkortet?! xD

2008-11-28 @ 05:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0