Jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen.

All den här tiden som jag vilat o velat. Vilat o väntat o kastat bort
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott


Nu när jag sitter här söndagen den 9 november och markus krunegård håller mig sälskap i högtalarna kan jag inte låtta bli att tänka på allt och reflektera över heleten. Tänker man på det som står där uppe så känner man igen sig så mycket i det. Så varför gå runt å vela. Allt är endå bara nått man inte kan utvärdera. kort sumre av livet.
föddes levde tre år i förorten fick första vännen som e kvar en idag. flyta till ekerö börja på stamvägen (lustigt att ja e tillbaks där nu som vik) fick fler vänner. skolan börja 10år av livet spenderades på träkvista i 2 olika klaser dem man lärde känna där är kvar i livet enu. Gymnasie fy för de 2 försa åren nja. Sen ett år sen blev de en väldigt stor förending o förbättring som ändra de mästa fick nya vänner vårt och vi killar blev ett rikgt gäng sen gick man ut gymnasiet blev "vuxen"  eller mindre nått.

nionde november Gustaf fyller 20 grattis.  Livets mönster känns endå rätt uplagt nu fredas var de myss fest oss gustaf och igår först tröffa felisa o sen madde sen var det krogen . Veckan bjöd på vikarie jobb på drottningholm skolan och Stamvägens Dagis. Börjar Värkligen bli min gräj. Så det känns ju som jag upplevt detta förut hmm. Men Jag klagar inte jag är så nöjd så med denna livsstil just nu....

Det som behövs är att längta till något Snälla vi bokar åre nu...


  Jag ser tillbaks på mörka moln som heter ånger sorg o skam
Dom kanske krossar mig en dag men till dess var det jag som vann


Låt tankarna styra vad hjärtat känner. Det är så att va vuxen o så o bli äldre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0