Kent: "Box 1991-2008"



I Torsdas 29/10 så släpptes denna finna box i affärerna jag blev så desperat av att köpa den så att jagtrots presis kommit hem från stan satte mig på bussen för att åka tillbaks bara för att köpaden.

Så vad tycker man då hur ska man kunna resensera en box där a sveriges största band samlatt det dom gjort, desutom blir det extra svårt eftersom de är mitt absoluta favorit band. Men boxen såklart är fantastisk här får man allt till ett så biligt pris som 399kr. Men Men beskrivingen är mer en vad man tror det låter så mycket mer men tyvär är det ej de. Man får alla skivor och bonus låtar och en liten pocket bok om deras historia. Ska man vara kräsen kunde det vart mer tex lite live akter nån dvd man kunde titta på en liten finare bok kanske och några nyinspelade variationer på några klasiska låtar tex: Dom andra i den variationen dom körde under sommarens turne!
Men här ska man inte klagga det är ytterst kul att ha denna box om man är ett sånt fan som jag. Kul att ha det samlat att kunna lyssna igenom allt och lysna på utväkligen från debut skivan kent - Tillbaka till samtiden.

betyg:
  • Pris och Samlingsbox: fem av fem (Priset är hur bra som helst och det är ju en perfet samling)
  • Nyheter och speciella saker med boxen: två av fem ( Förutom de 15 outgivna spåren är det ju inget nytt i boxen vilket gör det lite tråkigare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0