ingen kommer tro dig

Man skulle kunna skriva en lång bok om den gångna säsongen men ingen som inte var me skulle fårstå den ingen skulle kunna fatta hur det egentligen var inte utan att upleva den. Bokens sista kapitel om livet i stugan en enda stor fest 8 dagar i sträck det var nått utöver det vanliga. Galna förfester och svinniga efterfester umgånge och ett sista farväl.

så de är nu jag sitter i borlänge halvägs hem väntar bara på att jag och elin ska ta t¨getr mot stockholm.

jag för försöka låta bli att tänka låtsas som inget har hänt så fort ett minne av säsongen kommer så får jag tårar i ögonen inan folk skulle åka hem idag så var det rikigt svårt att låta bli att gråta man ville inte gråta mest för att det tar bara fram känslan över att det roliga e slut vi sa vi ses till varandra för att påminna oss om att vi ses igen... Vi låter inte det bli ett slut vi låter de bli en början på en lång vänskap.  trots allt bor jju alla i sverie de går tåg eller man kan ta bilen och bara man tar tag i det hela ska de nog lösa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0