snart slut:::

Om 3 veckor befiner jag mig förmodligen hemma i stockholm... >Fan vad tiden har gott snabbt. det skänns helt sjukt. PÅ sett och viss ska de bli skönt och komma hem till gamla vänner familjen och välkommna våren i stockholm vandra runt på stan och bara ta de lungt í vår solen. Men faktist är det så att hemkomsten skrämer mig jag vill inte hem livet är för bra här uppe för lätt och för roligt. Allting finns här inge bekymer om jobb inge bekymmer om vad man ska göra det finns alltid här alla vännerna samlade på samma ställe och man  kan bara knaka på en dör breve för att få en trevlig kväll. Inge planerade buss turer och chat om jobb tidigt/sent eller skola och plugg.... Det som känns mest jobbigt är ju också att lämna alla eftersom om 3 veckor åker alla hem till sig och vännerna är ju utsprida mellan luleå och anderslöv blir för jävla omständigt och träffas över en kväll. Hemma är ju iallfall alla inom en 3 mils radie.

Så nu ska jag jobba fram tills tisdag minna sista dagar. Sen kommer syster i 3 dagar. sen blir de massa skidåkning massa festade massa solande och bara chil. Sen vecka 16 avslutas med att vi de flesta 70stycken ska bo i en stuga på fjälet och bara leva livet...

håll huvudet uppe de finns alltid nått posetivt att tänka på



Kommentarer
Postat av: Melker

Ölbilden var väldigt snygg måste jag medge. :D

2009-04-03 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0