Be Mine!

Fan jag hatar denna blogg extremt dålig e den och jag vill itne skriva i den men jag gör de endå.

Klockan är 2355 jag vill sova! Men gå och lägg dig då! Men jag är trött på de.

Ibland blir man trött på många värdsliga saker små ilandsproblem som man förstorar upp i huvudet och man blir depp sen blir man glad sen blir man uppe och nere och sen trött på sig själv för att man itne kan bestämma sig. Sen tror man att andra saker löser det istället för att ta tag i kragen och skärpa sig.

Fan när man tänker på det har man jävligt mycket hemlängtan vännerna familjen stockholm krogar och affärr gator och cafer. Känns som det kanske är lite för litet här even fast man lever ett bra liv med mkt folk och vänner känns det inte som man kan ta vägen  nån stans.

<3 kära vännen madde var här i en vecka det höjde min glädje till maxi vi hitta på massa kul saker. Nu tror jag desutom kära vänn mia kommer nästa vecka då blir jag glad.

nu får jag se hur det går man får ta det posetivt even fast jag önsakr att massa saker vore anourlunda så är det inte så just nu...




Det finns ingen tid kvar att förlora
när vi vet att väckarklockan är stäld
men vänta är endå de enda vi vill
stanna kvar i trygheten
vänta och sita still.


Kommentarer
Postat av: Preben Persson

Jävligt fin lyrik i slutet!

2009-03-02 @ 18:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0