Skriva för Skrivandet skull!

Varför skriva det är inte så många som  läser endå och känns som man endå bara sitter och beskriver situationen här upp inte dirket så mkt tankar och ingånde filosoferingar. Skriver bara om >Fester och trevligt heter. Kanske är det för att det är det jag vill berätta inte lite roligt om att skriva att hon döck upp och gav mig en chok och sa vad jag tyckte och såra henne men jag själv är inte sårad. Kanske just för jag vänder minna tankar här mot det posetiva hållet har inte tid och tänka på dystra saker och att man ska ångra saker vara duktigt inte drika inte röka inte äta onytigt och inte massa  spendera pengar. Men Varför ska jag göra det då kan jag ju åka hem och läga mig på min sofa i mitt lilla rum på ekerö och se på tv istället.
Men det rullar strålande på här uppe iallafall nyårs veckan var kära madde här mycket skoj och festligheter. När hon åkt så fortsatte det med skoj och festiligheter.

I för går hade jag 34 läsare dagen efter åtta hmm va ska jag skriva...




                                                                  
                                                                                     
                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0