bubbliga rumet...

Vist känns de så ibland tänk dig ett litet rum fult med bubblor så ska du försöa att göra så att ingen går sönder. Varje bubbla inhåller ju såklart också en tanke som du vill eller inte vill tänka på. Alla svävar omkrig där i rumet  redo att explodera ut över dig.

Hemlängtan har blivit rätt stor nu faktist saknar vänenara jag och david hade ju kunnat fira 40års dag tillsammans 20+20 alla vänner deras stå hej sitta hänga i killarnas nya lägenhet eller bara vandra runt i standen och träffa vännerna och se vad som händer... Saknar jobba på dagis o skoolan blev aldeles rörd när lilla vendlela fortfarande prata om mig o ville att ja skulle komma tebax (berätta en fröken flr min mamma)...  sakanr stad hus affärer andra klubba roch cafer.

Men detta är bara en av minna bubblor...

den andra bubblan säger...

fan vad kort tid de är kvar de ee helt stört man vill inte åka hem sitta ute på ön o bara fördriva tiden. Här har man ju alltid folk och vara med sådan sammanhållning  som det är här jag kommer sakna alla så sjukt mycket och stämningen, Skid åkningen det ständiga festandet och det roliga jobbet. Det kommer bli helt stört att lämna allt här.

sen är det 3 saker som jag tycker kommer vara jobbigt när jag kommer hem som hänt i kretsen medans jag vart borta...


ush vilken sopa... det bäste e vell att jag är lite av varje iallafall. Saknar hemet men vill inte åka hem så kan man säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0