redlöst---

När jag sitter här denna lördag dag och det känns som jag blivit överskörd sykist och fysiskt så kan jag inte låta bli att se till baks och fråga mig själv om det är värt att behandla sig själv så.

Det började i tisdas med en lungn dag med bara lungt film titande som sluta med fest på kvällen då en tjej här fyllde år det blev ett stort fylle slag men men vad gör man inte för att fira nån lite.

onsdagen bjöd på lite skid åkning och sen personal fest uttan dess like vi hade hurt ett stort hus där vi samlats alla härliga personer från hyran det var matlagnings tävling där vi laga värsta lyx maten . sen bjöd de ena laget på sin mat och vi bjöd dem på vår. siken kväll de blev vakna på soffan halv åtta och sen körde jag fest hela dagen lång när vi börja dagen me o shota när vi städa.

Så torsda var ja snurigt full hela dagen sen kom mia och fick ett fint första intryck på mig om hur ja beter mig hihi.

freda var ja också då vanlig traditionel fest på skiken de roliga denna kväll va vell att mia var här och de jobbiga var vell att jag lallo dino missa bussen hem  och fick sova ...

nu ee jag sliten...

därfär kan man ju tänka varför man gör så här vist de e mkt roligt att leva på ett sånt liv men men kanske det inte är så nydigt för sig....


rolig bild från i tisdas jag hitta på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0